loading...
آخرین موعود
ideal92 بازدید : 43 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

آری! قرآن ناطق را به زیر سم ستوران پاره پاره و خورشید هدایت در کسوف ضلالت سایه نشین شد.باغستان امامت را داس به دست گل چیدند و اجر رسالت را چنین به گوشه نشاندند...

دیروز...سنگ وکلوخی بود که پای اشرف خلق را به خون آلود.

امروز...پیکان نیزه هایی ست که قلب حقیقت را نشانه رفته است.

عجب است که دیار وحی اکنون، جولانگاه بافته هایی شده که با اجماع مسلمین تناقض دارد!

سخنانی یاوه از زبان همان ها که چندی قبل نهروان به پا کردند و حال ، سلفیگری را ! اما دیری نپاید که شام خلوت و خاموش کعبه سحر گردد.

آری محنت روزگاران با طلوع صبحی از جنس بهار پایان میابد...

اما در مقابل منتظران ، چه بسیارند کسانی که ظهور را مسخره میدانند و منظرانش را دیوانه. اما من از ایشان سوالی دارم ، آیا نیافتن علل یک حقیقت مجوز انکار آن است؟معلوم است که اینگونه نیست.

انتظار فرج مانند شربتی می ماند که هر چه بیشتر نوشی تشنه تر شوی و این تشنگی رفع نخواهد شد مگر با ظهور یار...

نامه ای مینویسم برای خورشیدی که سال هاست پشت ابر ها پنهان است امیدوارم شما هم در این کار شریک شوید و در بخش دیدگاه ها ، نامه ای هر چند کوتاه برای او بنویسید که شاید هر چند بسیار اندک دل ایشان را شاد بگردانیم و به او بگوییم که ما با او هستیم و با اعمالمان نامه هایمان را ضمانت کنیم...

تا کی تشنگی را تحمل بکنیم...هر چند گناهانم بسیارند اما میدانم همانگونه که به مقربانت گوش فر میدهی به من گنه کار نیز توجه داری. من نمیدانم چه چیزی بگویم که تو ندانی .خودت بهتر از من ، از زندگیم با خبری پس کمکم کن از زندگی برزخی ام به بهشتم که تو باشی برسم و گناهانم را ترک کنم و جان فدای تو کنم تا خدا بفهمد که چقدر دوستش دارم...

اماما دنیا پر از ظلم شده و سرزمین وحی جولانگاه ظالمین بیا و با قیامت نگذار اشکی از چشم مظلومی بریزد و یا کسی طعم گرسنگی را نکشد و همه در رفاه باشند و ثابت کن که ما منتظران دیوانه نیستیم بلکه آنانی که تو را دروغ میخوانند دیوانگان حقیقی اند...

منتظر ظهورتان هستم...

 

 از طرف گنه کار منتظر

مرتضی بازدید : 35 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

حجاب

 

دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به “پوشش اسلامی” بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلتند. آنان که جسم خود را ارزشمندتر از آن می دانند که هر چشمی از آن بهره ببرد، بر مسند والای فضیلت نشسته اند. حجاب، عفاف وشخصیت ومتانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد.

حجاب، دختران جوان و نوجوان را از طمع شکارچیان هوس حفظ می کند و آنان را در رسیدن به قله ی رفیع نیکبختی یاری می بخشد. دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن، چیزی که سعادت و خوشبختی او را تآمین کند، به وی نداده است. دامن پاک حجاب از پلیدی ها پیراسته است.

۹۹ جمله کوتاه و زیبا درباره حجاب:

۱-حجاب یعنی من مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم

۲-به زلفانت بیاموز که بیرون ارزش دیدن ندارند.

۳-کس غنچه نهان شده دربرگ را نچید/ از بی حجابی است اگر عمر گل کم است.

۴- حجاب نیمی از ایمان است.

ادامه جملات در ادامه مطلب...

مرتضی بازدید : 16 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (2)

 

امام علی

 

هركه گفتارش فراوان شد خطایش فزونى گرفت، و هركه خطایش بسیار گشت حیایش اندك شد، و هر كه حیایش اندك شد پارساییش كم شد، و هر كه پارساییش كم شد دلش مرد، و هركه دلش بمیرد وارد آتش شود.

 

1. یا اَسْرَى الرَّغْبَةِ، اَقْصِرُوا، فَاِنَّ الْمُعَرِّجَ عَلَى الدُّنْیا لایَرُوعُهُ مِنْها اِلاّ صَریفُ اَنْیابِ الْحِدْثانِ. اَیُّهَا النّاسُ، تَوَلَّوْا مِنْ اَنْفُسِكُمْ تَأْدیبَها، وَ اعْدِلُوا  عَنْ ضَراوَةِ عاداتِها


اى اسیران هوا و هوس، آرزوها را كوتاه كنید، زیرا مردم دلبسته به دنیا را، جز صداى دندان هاى حوادث، از این دنیا نمى ترساند، اى مردم، خودتان عهده دار ادب كردن خود شوید، و نفس را از جرأت بر عادات هلاك كننده بازگردانید.


 2. وَ مَنْ نَظَرَ فى عُیُوبِ النّاسِ فَاَنْكَرَها ثُمَّ رَضِیَها لِنَفْسِهِ فَذاكَ الاَْحْمَقُ  بِعَیْنِهِ


آن كه عیوب مردم را بنگرد و آن را ناپسند داند سپس براى خود روا داند احمق واقعى است.


3. اِذا وَصَلَتْ اِلَیْكُمْ اَطْرافُ النِّعَمِ، فَلاتُنَفِّرُوا اَقْصاها بِقِلَّةِ الشُّكْرِ


زمانى كه مقدمات نعمت ها به شما رسید، نهایت آن را با كم شكری از خود مرانید.


4. وَالْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ، فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَیْرِ


فرصت به مانند ابر گذرا مى گذرد، پس فرصت هاى نیك را غنیمت دانید.


5. لِسانُ الْعاقِلِ وَراءَ قَلْبِهِ، وَ قَلْبُ الأحْمَقِ وَراءَ لِسانِهِ


زبان عاقل در پسِ قلب او، و دل نادان پشت زبان اوست.

 

ادامه ی احادیث در ادامه مطلب...

 

مرتضی بازدید : 28 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (2)

خدا

 

نام‌های خدا در قرآن مجموعه‌ای از بیش از ۲۰۰ نام خداوند است که در قرآن ذکر شده‌اند و اصطلاحا، ۹۹ تای آن «اسماء الحسنی» یا نام‌های نیکوی خداوند خوانده می‌شوند. هر چند که تعداد نام‌های خدا، شامل صفت‌ها و کلمه‌های مرکب، در قرآن و سنت از ۹۹ عدد خیلی بیشتر هستند، ولی مسلمانان اعتقاد دارند که گروه برگزیده‌ای از نام‌ها (نام‌های نیکو)، تعدادشان ۹۹ عدد است.

 

gods name with meaning ‎ اسم های خداوند با معنی

 

 

الله

خدا

The Name Of God

.

ادامه ی اسم های خداوند بزرگ در ادامه مطلب...

مرتضی بازدید : 7 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

امام زمان

 

-1 هنگامی که از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلّم در مورد آیه ی 54 سوره مائده سؤال کردند، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم دست خود را بر شانه ی سلمان فارسی نهاد و فرمود: «منظور از این یاران ، هموطنان این شخص هستند». 

سپس فرمود: «لَوْ کانَ الدَّینُ مُعَلَّقاً بِالثُّرَیّا لِتَناوَلَهُ رجالٌ مِنْ اَبْناء الْفارْسِ «
اگر دین به ستاره ی ثریا بسته باشد و در آسمانها قرار گیرد ، مردانی از فارس آن را در اختیار خواهند گرفت («نورالثقلین»، ج 1، ص 642)


-2 امام صادق (علیه السلام) فرمود: «اتّقِ العرب فإنّ لهم خبر سوء ، أما أنّه لم‏یخرج مع القآئم منهم واحد»؛ «از عرب بپرهیز، زیرا براى آنها خبر ناگوارى است. آگاه باش كه هیچ كس از عرب با قائم خروج نخواهد كرد.» (بحارالأنوار، ج 52، ص 333)

ادامه در ادامه مطلب...

مرتضی بازدید : 8 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

عاشورا

 

معتبرترین كتاب ها، احادیث و روایات معجزاتی را از سالار شهیدان كربلا منعكس كرده اند تا حجت بر آنانیكه راه انكار را بر واقعه كربلا پیش گرفته اند به یقین تاریخی ترین حادثه عالم خلقت پی ببرند.

 

1 . آسمان خون گریه کرد 

 

نضره ازدیه گوید: هنگامى كه حسین بن علی (علیهما السّلام) شهید شدند، آسمان خون بارید و ما همچنان می دیدیم كه تمام اشیاء و اسباب ما مملو از خون است. همچنین جعفر بن سلیمان، روایت كرده كه خاله‏ ام، ام سالم، گفت: بعد از شهادت مولا حسین(ع) بارانی همانند خون بر دیوارها و خانه ها می بارید. به من خبر داند که همین باران خون، در خراسان، شام و كوفه نیز باریده است.

منبع: تهذیب الكمال ، المزی ، ج 6 ، ص 433 و سیر أعلام النبلاء ، الذهبی ، ج 3 ، ص 312 ، 313 و الثقات ، ابن حبان ، ج 5 ، ص 487 و تاریخ مدینة دمشق ، ابن عساكر ، ج 14 ، ص 227 – 228 .

 

2. برخورد ستارگان آسمان با یکدیگر

 

عن عیسى بن الحارث الكندی می گوید: هنگامی حسین بن على (علیه السلام) را شهید كردند، تا هفت روز ، هر گاه که نماز عصر را می خواندیم می دیدیم آفتابی كه بر دیوارهاى خانه ها می تابید به قدری قرمز بود که گویا چادر های سرخ است که بر آن کشیده اند ، و می دیدیم که برخی از ستارگان همدیگر را می زدند (با یکدیگر برخورد می کردند).

منبع: تهذیب الكمال، المزی، ج 6، ص 432 – 433 و تاریخ الإسلام، الذهبی، ج 5 ، ص 15 و سیر أعلام النبلاء ، الذهبی ، ج 3 ، ص 312 و تاریخ مدینة دمشق ، ابن عساكر ، ج 14 ، ص 227 .

 


ادامه ی معجزه ها در ادامه مطلب...

طراحی قالب جدید آخرین موعود
45%

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بیشتر چه مطالبی در آخرین موعود قرار گیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 3,163
  • کدهای اختصاصی